Żabka to największa sieć sklepów convenience w Europie Środkowo-Wschodniej, która jest obecna na polskim rynku od 23 lat.

Ideą jej funkcjonowania jest bliskość i wygoda Klientów, którzy codziennie w ponad 7 tysiącach placówek mogą robić szybkie zakupy oraz korzystać z szerokiego pakietu usług. Sklepy pod marką Żabka prowadzi blisko 6000 franczyzobiorców w całej Polsce. Sieć wspólnie z franczyzobiorcami zapewnia około 34 tysięcy miejsc pracy.

Misją i zobowiązaniem Żabki wobec jej Klientów, Franczyzobiorców, Pracowników i Partnerów biznesowych niezmiennie od lat pozostaje „tworzenie wartości poprzez upraszczanie ludziom życia”. Firma w swojej wizji chce być najbardziej przystępną franczyzą w Polsce, a także świadomym wyborem Klienta, preferowanym sklepem na codzienne zakupy i usługi, stanowiącym część lokalnej społeczności.

Firma kieruje się otwartością na innowacje i zmiany, co widać w oferowanych przez nią najnowszych rozwiązaniach technologicznych takich jak sklep bezobsługowy czy aplikacja mobilna Żappka. Swoją misję realizuje w sposób odpowiedzialny – zarówno wobec Współpracowników, Franczyzobiorców, Klientów i Dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności.

Przywiązanie do wartości i uważność na zmieniające się oczekiwania sprawiają, że rok rocznie Żabka jest doceniana za swoją działalność. Tylko w kwietniu 2021 roku zdobyła dwie nagrody: Marki Godnej Zaufania 2021 w kategorii ,,Solidarna Firma” oraz nagrodę ,,Mistrz Innowacyjnej Transformacji” organizowanej przez ICAN Institute w kategorii ,,Technologia i Organizacja” za projekt Cyberstore – unikalną i jedyną w polskich sieciach handlowych aplikację mobilną, pozwalającą franczyzobiorcom na zarządzanie biznesem z poziomu swojego telefonu.

Więcej informacji na stronie www