paski kod Kongres 590

Polska Press Grupa Głównym Partnerem medialnym Kongresu 590!

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia została właśnie Polska Press Grupa.

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia została właśnie Polska Press Grupa.  

Hybrydowa formuła Kongresu 590 oznacza przenikanie form stacjonarnych z narzędziami online. Na potrzeby wydarzenia została stworzona autorska platforma, a oprócz obecności w wirtualnych audytoriach, pozwoli ona nawiązać kontakty i umawiać spotkania z innymi uczestnikami, prowadzić rozmowy networkingowe, czy zwiedzać wirtualne ekspozycje w ramach tzw. wirtualnego lobby. Wszystko dzięki autorskiej platformie Lokkarto!

Do grona Partnerów medialnych, którzy będą wspierać nową formułę Kongresu 590, dołączyła właśnie Polska Press Grupa, jedna z największych grup medialnych w Polsce.

PPG jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Serwisy Grupy zajmują 9. miejsce w polskim Internecie, miesięcznie odwiedza je blisko 16 mln użytkowników. Są liderem w kategoriach Informacje i publicystka oraz Informacje lokalne i regionalne. Grupa jest wydawcą 20 dzienników regionalnych, tygodników lokalnych, magazynów oraz internetowych serwisów informacyjnych i tematycznych.

Aktualności

„Powrót do Europy Schumana”

V Europejski Festiwal Schumana (Online, maj 2021) pod tytułem „Powrót do Europy Schumana” w okresie: 8-9 maja; 15-16 maja; 22-23 maja; 29-30 maja; 5-6 czerwca.

Prezydent honorowym patronem Kongresu 590

Kongres corocznie odbywa się pod Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Swoją obecnością uświetniają wydarzenie najważniejsze osoby w państwie, z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej oraz Prezesem Rady Ministrów na czele i znamienici goście ze świata zagranicznego biznesu

Program 5 edycji Kongresu – hasłem „Polska 2030”

Podczas 5. edycji skupimy się na przedstawieniu Polski za 10 lat, czyli w 2030 roku. Doświadczenie roku 2020, ogólnoświatowa pandemia, zatrzymanie gospodarki, praca zdalna, oraz inne wydarzenia spowodowały, że powinniśmy wyciągnąć wnioski z tych działań i dokładnie przygotować się do przyszłości.

Rzeczpospolita Partnerem medialnym Kongresu 590!

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia został właśnie redakcja Rzeczpospolitej.

INTERIA Partnerem medialnym Kongresu 590!

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia została właśnie INTERIA.

Polska Press Grupa Głównym Partnerem medialnym Kongresu 590!

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia została właśnie Polska Press Grupa.

IWORIS Partnerem medialnym Kongresu 590!

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia został właśnie IWORIS.

Live Chat Studio 590 #1 o respiratorze 3D

Rozmawialiśmy o tym z Szymonem Chrupczalskim, współwłaścicielem firmy Urbicon i koordynatorem zespołu VentilAid. To doskonały przykład firmy, która nie tyle zmieniła swój profil działalności, ale odpowiedziała na nagłe potrzeby społeczeństwa, a przede wszystkim służby zdrowia. Urbicum jest producentem drukarek 3D i wraz z zespołem polskich inżynierów wykorzystali swój potencjał i stworzyli VentilAid.

Moda w Polsce Partnerem medialnym Kongresu 590!

Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia została właśnie Moda w Polsce.