Dzień

06 maja

Godzina

12:00 - 12:45

Klient 4.0 na polskim rynku – budowanie przewagi konkurencyjnej przez doświadczenia

W dobie silnej konkurencji rynkowej, firmom coraz trudniej wyróżnić się wyjątkowością oferty. Świadomym swoich potrzeb klientom nie wystarcza już satysfakcja z usługi czy produktu. Oczekują oni wysokiej jakości relacji z marką, rzetelnej informacji i satysfakcjonującej obsługi. 

To, nczym marki powinny się skoncentrować aby zadowolić klienta, to dostarczanie pozytywnych doświadczeń. Usatysfakcjonowani klienci odwdzięczają się dobrą opinią, lojalnością, zaufaniem i wyższymi wydatkami na usługi. Mogą stać się również ambasadorami marki, a tym samym zarekomendować nasze usługi i produkty swoim bliskim. 

Skąd to wiemy? Od klientów! W PZU dwiadczenia klienta stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego postanowiliśmy jeszcze bardziej przyjrzeć się ich oczekiwaniom. Przeprowadziliśmy szczegółowe badania i  przygotowaliśmy pierwszy raport Doświadczeń Klientów (Customer Experience), który łączy wyniki badań konsumenckich z praktyką. Prezentujemy w nim nie tylko ”suche fakty”, przedstawiamy także przepis idealny na zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń klientów 

Podczas panelu, razem z zaproszonymi gośćmi, będziemy rozmawiać o sile pozytywnych doświadczeńich oddziaływaniu na lojalność, a także przytoczymy przykłady i zainspirujemy innych do działania na rzecz klientów. 


Prelegenci

  • Aleksandra Agatowska
    Aleksandra Agatowska
    Prezes Zarządu PZU Życie S.A.

    Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego specjalizacji Socjologia Gospodarki i Badania Rynku. Ukończyła liczne programy menedżerskie z zakresu strategii, zarządzania i finansów na renomowanych uczelniach, tj. Columbia University, The London School of Economics and Political Science oraz Northwestern Kellogg School of Management. Posiada również tytuł Executive MBA uzyskany na Akademii im. Leona Koźmińskiego.
    Wcześniej związana z prywatnym sektorem finansowym. Pracowała w firmach grupy ING, w ING Życie, ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne oraz w ING Spółka Dystrybucyjna. Wybrana do programu Talent Pool skupiającego 2 proc. najzdolniejszych pracowników oraz wyróżniona nagrodą pracownika roku Pionu Marketingu.

  • Piotr Wojciechowski
    Piotr Wojciechowski
    CEO FUZERS Sp. z o.o.

    Założyciel FUZERS (2015), jednej z pierwszych agencji projektowania usług i doświadczeń w Polsce. Pracował m.in z Klientami takimi jak IKEA, mBank, PKO BP, ING, Grupa Pracuj, Rossmann.
    Jest też współzałożycielem polskiego oddziału Service Design Network- międzynarodowej sieci, która wspiera edukację oraz integrację środowiska projektantów usług w Polsce, akredytowanym trenerem Service Design na najwyższym poziomie Master oraz inicjatorem (2013) jednej z największych konferencji TEDx w Polsce – TEDxLublin.
    Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz słuchacz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ.

  • Jowita Michalska
    Jowita Michalska
    Prezes Digital University

    Prezes Digital University organizacji zajmującej się rozwojem strategicznych kompetencji cyfrowych, która współpracuje z MIT, Harvard Business School, Stanford University, NYU Stern oraz wieloma prelegentami i profesorami z całego świata. Digital University zajmuje się edukacją w obszarze nowych technologii organizując: programy edukacyjne dla liderów zmiany, warsztaty, szkolenia i konferencje promując wymianę wiedzy o nowych technologiach na międzynarodową skalę.

    Jowita angażuje się też mocno w pracę filantropijną. Fundacja Digital University zajmuje się m.in. edukacją dzieci i dorosłych w trudnej sytuacji życiowej w obszarze nowych technologii organizując: programy edukacyjne, warsztaty i szkolenia z kompetencji cyfrowych, programowania, design thinking czy bezpieczeństwa w Internecie w skali ogólnopolskiej.

    Jowita jest w Polsce Ambasadorem Singularity University – najważniejszego amerykańskiego think-tanku edukacyjnego z Doliny Krzemowej, który kształci i inspiruje liderów do stosowania technologii, które stawiają czoła wielkim wyzwaniom ludzkości.

  • Piotr Rożek
    Piotr Rożek
    Moderator

    Zastępca Redaktora Naczelnego PAP Biznes

Możliwość komentowania jest wyłączona.